20 dagar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dag 9 : en bild på mig och 10 sanningar om mig

10 sanningar !



 

  1. Älskar fotboll !
  2. gillar kött och skaldjur.
  3. godis som jag gilla mest är lakris och tyyp döskallar, chokald och surisar.
  4. gillar twiglight filmen, ALLA ! och Harry Potter
  5. Älskar bandet One Direktion (zayn)
  6. fyller år snart i MAJ
  7. Mina bästa kompisar heter : Andrienne, Lisa, Emma , Alice och smilla :D
  8. Älskar min familj , katt och kompisar = utan dom kan jag inte leva !
  9. Jag vet att du kollar på min blogg just nu och läser, och då kan du jö också läsa !
  10. Ska kolla på ett program nu som heter 30 grader i fabruari, såg nyss på bonde söker fru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0