en komentar

Hej söta du !
Jag läser Lisas blogg, och hon hade rekomenderat din blogg, så jag tänkte börja läsa denna.

Jag har några frågor som du jätte gärna får svara på i ett i inlägg :)

1, jag såg på Lisas video, på hennes svar från frågestund, någon hade frågat om du och NELLIE bråkar, gör ni ? Och att du är dum mot NELLIE.
2, hur lång är du ?
3, hur mycket väger du ?
4, vem av dina kompisar kan du lita mest på ?

Svara gärna på dom här frågorna, tack !



Hej, söta duu med !
1.Okej jag och nellie bråkar apsolut inte asså jag fattar inte varför alla tror det vi är bara skp kompisar och jag är
2 .1m  och 38 cm ungifär
3. och jag väger 33 kg ungifär
3.Jag kan lite på alla mina kompisar andrienne, lisa, emma. W alice och alla dem andra kompisar jag har jö rätt så många
Tack söta du ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw, va gulligt av dig å svara !

Ha det bra ! Kram ! <3

Svar: Aw, tack att du ens ställde frågorna Kramisar! <3
Lillsan

2012-04-15 @ 00:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0