fotbollen ! match

Också lovade jag och säja hur det gick på matchen så här gick det ....


Vi delade upp vårat lag i 2 lag 4 i varje för dom var så många så då kunde vi spela fler matcher...
i mitt var det 4 jö det var Jag höger back ,Hanna i mål , Elsa vänster back , Ella topp, märta topp ...
i andera laget var det Vilma i mål, Lina vänster back, Carroline höger back, Andrienne topp, jennifär topp....


så här gick det till .. : första matchen skulle det andra laget spela det blev tuvvvvärrr två ett till de andra laget :( ;(
: andra matchen skulle vi spela då blev det fyra två till oss :D :) jippie
: tredje matchen blev det jag är lite osäker men jag tror det blev tre två någonting .... till vilket lg vet jag inte.. :)
: fjärde matchen spelade jö vi då och det var den sissta matchen jag vet inte riktikt vad det blev där också men jag vet att vi vann med tyyp fem två nått sånt :)    

Ha det bra..


Här är jag på bild just nu 



© ful bild men.. men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0