KOLLA IN OCH TÄSTA MED ERAT BLOGG NAMN ! ELLER NÅTT ANNAT

KOLLA IN OCH TÄSTA MED ERAT BLOGG NAMN ! ELLER NÅTT ANNAT DET SKA VARA OM DIG SKELV  !!! ;)
SNÄLLA ADJEKTIV


BÄST !
ENVIS
APIG (alltiså inte dumt apig asså klättrig jag gillar att klättra )
TOPP GLAD !
YLIG  ( alltså pratar och babblar mycket )
LOVE
ISTAPPIG (när jag är kall)
LURIG (på ett snällt sätt)
LISTIG
SNABB, SNÄLL , STARK (mot vissa personer )
ALVARLIG (inte så ofta)
NÅGOT ANNAT EN DUM!
!NASLLILYTAEB



DUMMA ADJEKTIV ALLTSÅ MIN OSTARKA SIDA allstså det här är jag inte men bara duma anjektiv ASSÅ JAG ÄR INTE ALLT DET HÄR BARA LITE KUL TT GÖRA SÅ HÄR OM MITT BOLOGGNAMN


BARNSLIG
ELAK,EGOISTISK
AGRESIV
TRÖKIG
YR ARG
LÅNGSAM
INTE SNÄLL
LURIG (mohahahaha!)(på ett dumt sätt)
LARVIG
SUR
ARG
NÅGOT ANNAT EN SNÄLL!
!ub

//lillsan (lilly)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0