Look of today + schema

Haha .. försårni Rubriken !
kanske inte .. men jag har gjort ett schema för veckan alltså ...Jag har gjort et schema på vad jag ska ha på mig ... ! vi kör Look og today:en sen .. efter jag har visat schemat HAHA :D


okej
måndag i dag : monadag sockar, inga trs bästemt :d , simpson tröjan , och dem stora pöiga brallorna en röd tröja med svarta märken på, en toffs i håret ... Bilder kommer !


simpson tröjan och koftan..

toffsen ..

pösiga brallorna ..och sockarna till sist !

och det var det som var Look of today:en så slipper göra den senare .. så där var den !


Tisdag : text..


- Blåa tisdagssockar

tighta brallor

en blå tröja med rosa text på

en grå tröja med svarta prikar på


Onsdag : ett par pösiga beacha brallor och ett vitt linne en par oranga sockar (torsdagssockarna) och ett prhängslän .


torsdag : En SV tröja och ett par blåa brallor :)

Fredag .. : Konstig bild .. men.. en jeans koft jacka ett vitt linne och ett par tighta jeans ..


Det var allt Ses.. på fredag lördag och söndag blir det annat ! jag tog bara skoldagarna ..

men på fredag är jag ledig berettar senare... Ses...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0