Match vädar och syrran fyller år










I dag ska vi vara match vädar alltså vi ska vara bollisor och stå i kiosken vi ska också fyr min syster som fyller 13 år i dag och nu e hon tonåring !!!!! ;)  först i dag så vaknade jag vid 7!!!!! sen så gick jag upp ur sängen och gick ner och gjorde i ådning och så prensenterna... mm -.- och sen gick jag pappa viggo upp och sjöng för henne, så fick vi en var sin liten sockertårtabit med glass på... SÅ gav vi henne ett papper där det stod att hon skulle gå på skattjakt efter 4 prensenter ! :love:  sen när hon hade hittat alla prensenter så gick vi in och alla gjorde i ådning oss ... Sen kl 13.00 så kom mamma och i fyrade lite och så skulle vi ge henne resten av prensenterna + mammas .... Och pappa sa att han inte tyckte att hon hade bliven för stor flör att ha fiskedamm så jag ställde mig bakom ett skynke och hängde en för en prensenter på kjlänypan .. Och en gång så hängde jag faktiskt upp en sko HIHI :) sen så gick vi och käkade tårta och pratade och selma fick öppna alla prensenter och ni ska vi äta lunch och sen så ska vi vara match vädar för pappas fotbollslag ska spela match men tuvärrrrrrr inte pappa ! sen efter det så ska vi åka hem och äta middag vi ska äta hamburgare och vocakamole (stavning) sen så kanske vi ska gå ner till staranden och så på maj brasa kl . 21.00 till när vet jag inte dom har det den näst sista april 29 april .... även om det är en maj brasa å haer dom det i april.. det tycker jag ä endå littttttttte.. konstigt men men.. Ses... Jag bärettar hur det gick i matchen i mon .... NI kan se vad selma fick på hennes blogg senare... kom i håg att jag fyller på onstag :) :D    ... HAHA .. VI ska fyra med mamma på tisdag men lite med pappa på onsdag.. 2/5 2012 ...  :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :) jag lägger ut på bloggen det jag fick i present både på onsdag och tisdag !!! ses... :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0