QUESTION TIME!!

Bloggens frågor :)

Postat av: anonym

1. Vad går du i för klass? hur gammal är du? - jag går i 4:an, fyller 11 den 2 maj :P
2. Har du syskon? Heter dom isf? Ja, jag har 2 syskon, en lillebror som heter Viggo och en syrra som heter Selma.
3. Vilket är ditt favorit program? - Mästarnas Mästare, osv...
4. Vilken är din favorit film? - Twiligth, Something Borrowed och The Perfect Man ''hirley duff''
5. Vilken är din favorit smink produkt? - Mascara
6. Intresse ? - Fotboll, sjunga :)
7. Favorit mat? - Räkor.. osv..
8. Har du husdjur? Isf, vad heter dom/den han/hon ? Jaag har en katt som heter iggy han är 1 människo-år =P
9. Hur många är ni i din familj? - 5 st + 1 katt
10. Läser du en bok? isf vad heter den? - Kråkflickan

Postat av: Emelie

1. När började du blogga? - sen januari :)
2. kan du visa den finaste teckning du målat? aa.. Bild 1 och bild 2
3. Kan du göra en ''pick my dress'' video? - Jaa, det klart :)
4. Hur många är ni i eran familj? - 5 st + 1 katt
Älskar din blogg :D - TACK!!
kraaaaaaaaam =P - kramm på dej med :D

Postat av: elina

kan du sjunga ? i såna fall kan du lägga ut när du sjunger ? - jaa, tror det :)

Postat av:

skulle du vilja vara en känd bloggerska? - Jaa,!

Postat av: hej gillar din blogg - Taack

5.sminkar du dig ???? - Nej! på specilela tillfellen isf.. inte alls offta

Postat av:

hur gammal e du ? - 11 den 2 maj

Postat av: de du

Om du fick en önskan vilken skulle det vara dåå '? 'Privat'

Postat av: de du

har du eller har du haft en pojkvän ? - Det är inget jag vill skriva om i min blogg..

Postat av: elina

vill du persa dig när du blir stor eller nu ? - a, kanske näär jag blir stor.. men ikke nu

Postat av: Selma

1. Spelar du nå spel? - minecraft och stardoll
2. Varför bloggar inte du varje dag? - Därföör jag är inte så van vid att blogga...
3. Vad är din favvo mascarra, favvo ögonskugga och favvo lepp produkt? Mascara Ögonskugga Leppprodukt

 

© En bild från i sommras när vi var hos nårra.. Hahaha :D Badar i kläder ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad cool bloggg selma hade :))))

Svar: vet :)
Lillsan

2012-02-20 @ 19:15:54
Postat av: lillsan ...

bild ett o jag visade blev bakovänd hehe hur det nu stavas men ... den bilden somm jag hade målat bild 1 asså :) så ni vet den ser konstig ut när den var bakovänd memmen arnars e den lite snygg och det e nån som har kladat bakom den bilden så det blev lite kladdit och jag har gjort det i farnkrike :)

Svar: jaa, det har jag :)
Lillsan

2012-02-20 @ 19:20:22
Postat av: Selma

Hehh.. Tack '' '' Vet ej vem du e men taack :) ♥

Svar: ?
Lillsan

2012-02-21 @ 20:12:37
URL: http://missewwa.webblogg.se/
Postat av: Anna Lisa

Hej!

Du har ju inga videos på youtube! :o

Svar: jag vet dom försvann :(
Lillsan

2012-02-23 @ 15:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0