schoppat i dah :))

vi var och schoppade som sagt :)

jag köpte ...:
en tröja som var randig det kom från :
cubus kostade 79 Kr
och ett naglack från:
cubus kostade 25 Kr
en hår masccara kostade 89 Kr
ett par örhengen som satt i hop som kommer i från :
JC kostade 12 Kr (var tvungen att köpa ;))

det var det det men jag har laggt ut på youtube min kanal är : lillyskutt och den finns på länlkar om du tittar och jag kommer lägga ut den  på bloggen  :) kommer här neranför :D
I
I
I
V



Miniatyr 5:31

Haul, Look Of Today ♥

Hejj, handlat lite idag kolla gärna :) ♥

6 visningar


Kommentarer
Postat av: Selmaaaaa Syrrrraannnn

Hajjj.. På daaajj... Fin video :))) <33

Svar: hej skälv tack
Lillsan

2012-02-04 @ 18:59:23
URL: http://missewwa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0