Har fått nya sockar av pappasen :)

här kommer bilder..
jag fick strummporana i söndags men kan la visa dom nu endå ........



här är jag och strump högen jag har på mig ett par blåa sockar som det står TUESDAY på det ör 7 sockar och det står alla väcko dagarna på ...


här ligger hela högen ...


igen


hör kommer måndags sockarna dom hade jag på mig i går  det står MONDAY på sockarna dom e gröna och har vita ränder .....



har e dom sockarna i dag det står TUESDAY på dom .... dom e mörkblåa....


det här e onsdags sockarna det står WEDNESDAY på dom.. dom e orangea och har vita ränder


det här e torsdags sockarna det står THURSDAY på dom och dom e gråa...

det här e ferdags sockarna det står FFRIDAYpå dom dom e röda med vita ränder på

och det här e lördags sockarna det står SATURDAY på dom dom e turkosblåa ...


och till sissst söndags sockarna det står SUNDAY på dom o h dom e blåa men vita ränder på .... det var allt Sesss........... :P :o






look of today också ...

jag ..

koftan som e färg glad..som e i röd, gul , grön och rosa..

en gul,svart tröja t-shirt

blåa byxor

och dom sockarna

och så hade jag utsläppt hår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0