kläder

I dah var selma och pappa på torjet och då köpte dom en tröja till mig där det står simson på och på bilden är det dom som är med i simson... här är en bild



- När jag har på mig den..

- När den ligger ner



Och sen när Selma och pappa hade komit hem så sa pappa - att jag skulle prova lite kläder och då var jag tvungen.. och gick och provade dem som selma hade haft .....

En grå tröja från edc , Super fin.. Lite stor menmen, det får la duga!

Stora pöössiga brallor heart quate Var också lite stora men jag tog ett bälte så gick det bra!


Bearga pözziga brallor med snören i topparna!

och till sisst kommer dessa snyygga jeans!

Ha det bra!




Kommentarer
Postat av: Selma

Hej! Syrran som ä selma ä jag! haha x]]

Svar: hmm emm aa!
Lillsan

2012-04-01 @ 09:34:53
URL: http://missewwa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0