Pingis!!!! :D

i mon är det pingis ..... vi har redan haft en pingis tunering då vann vi hela tuneringen .. vi kom ett:a men då hade jag inte tid och skriva på bloggen dom som e med altså som kom med och spelade var i min klass altså.. Malthea, Emma,Jag lilly/lillsan, Isak, Hampus och William.....:)..och när jag spelade på den tuneringen som vi vann på så vann jag 6/8 ;)mather alltså förlorade jag 2 mather och ja vann 2 skelv och 4 med malthea i dubbel.. vi körde dubbel tsm..det var dom men vi kom jö vidare så vi ska spela i munkedal (stavning) så ska vi spela massor av mather så får vi se om vi kommer vidare och vinner där för om vi gör det så kommer vi vidare och åker till stockholm där ska man spela final.. :)  HERRÅ :) :P så holl tummarna.. i mon ... det e då vi spelar.. YEAH! ;)

Kommentarer
Postat av: Selma

Kommer ni mööta massa andra skolor som ni inte mött förut idag eller är det samma som förra gången ?

2012-03-08 @ 09:43:24
URL: http://missewwa.webblogg.se/
Postat av: lillsan

dete andra skolor i munkedal .. :)

2012-03-09 @ 15:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0