ska börja lite med 20 dagar och här går det till ...

så här går det till : nu ska jag börja men 20  dagar och så står det vad jag ska lägga ut på bloggen varje dag och så ... så jag börjar här jag börjar skriva i mon

Dag 1 : ta kort på ditt djur om du har ett annars ta ett kort på ett djur du vill ha
dag 2 : ta kort på du och din bästa vän + skriv vad dom heter
dag 3 : skriv vad du btukar göra på dagen på datorn
dag 4 : skriv vad du brukar göra IRL
dag 5 : Ta kort på dig just nu
dag 6 : skriv den bloggen du gillar mäst
dag 7 : ta kort på vad du hade på dig i dag
dag 8 : vad är tiden just nu skriv det
dag 9 : en bild på mig och 10 sanningar om mig
dag 10 : en person jag vill jätte mycket träffa
dag 11 :min favorit årstid och varför
dag 12: vad jag skulle köpt om jag fick en million 
dag 13 : skriv en hendelse vad som hende i dag
dag 14: Ta kort på din trägård  // det gör jag om en vecka alltså lägger ut för jag ska ta kort både hoss pappa och mamma
dag 15: Ta kort på en sak du gillar väldigt mycket men detfår inte vara elektriskt
dag 16 : Ta kort på dina finaste plagg // både hoss mamma och pappa
dag 17: Ta kort på din rum // både hoss mamma och pappa
dag 18 : skriv hur många kompisar du har  på dom och skriv till bilden vaddem heter
dag 19 :
dag 20 :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0