Kalas + party

Hej!
Igår så hade jö min syrra party… Och då så kom dom jö först och så väntade vi och väntade jätte länge på andrienne men hon kom inte så vi började till slut att öppna prensenter :) men sen så ringde mamma och så att ceasar andriennes lille bror var på sjukhus så hon var lite sen… Men sen efeter en stund kom hon och då körde vi en tävling alvs och andrienne vann med 4 3 mot mig och felicia och sen efeter tävlingen så åt vi pizza sen gick vi ut och körde poengprumenad … Och denna gången så vann vi med 4 3 moahahaha! så det blev lika i tävljngarna vi körde bahh 2 st tävlingar… emmm sen så åt vi fika eller vi fikade fika då sen sa andrienne att inte hon hade ätit då fick hon lite pizza och jag hollde henne sällskap... Sen gick alla vi till fotbolls plan och där körde vi lite matcher mot några andra som var där :)


och i dag ska jag ha party ohc det burjar om en kvart ugf såå spänd såå ska gå och lugna ner mig och så säjer jag vad vi gjorde i mon :) ses! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0