Party! <3

I Lördags så hade jö jag party! :D det var lyckat som tur var och vi gjorde många saker… Jag böretter några om dom . Först kom Emma.W då gick vi två upp på mitt rum och pusslade Haha :D Vi hade inget att göra så vi satte igång en litet pussel… Sen kom Lisa och vi förtsatte med pusslet sen så kom Andrienne och så fotsatte vi pussla och då var pusslet klart när Alice kom och så väntade vi på smilla en stund för hon skulle komma lite sent :)och när ho hade kommit öppnade vi prenenter . sen körde vi en tävling som det var olika koppar med oklika saker i en var ketkup och i en var det sylt osv… sen körde vi en till tävling och det var säck hoppning och i dan var det jag som vann i och Emma.W kom 2:a sen var det förrätt och då åt vi och åt oh åt:) sen så körde vi sen skulle vi suta ner en boll på burkar. sen vardet varmrätt och sen en efter rätt sen var det e till tävling och det var att mn skulle få ner andras spikar… och medans vi gjorde det så fick vi godis och sen skulle alla hem. ! :D


av: Emma.W  baksidan 150 kr på LINDEX <3

Av : Emma.W fast på framsidan
Av: Emma.W också ett halsband :)
Av : Andrienne ett vatten grejsimojssak

 av : andrienne en låda som låter !

ett par örhängen av alice. ett par armband av alice

ett kort av alice

 et par suddigumm av lisa <33

 ett halsband av lisa <33

Av: Smilla 2 böker oranga heter : Tjuvmusteriet  gröna: Musteriet i natten.


så :love: ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0