släkt kalas :)



Hej ! igår hade både jag och min syrra släkt kalas tsm.. och vi har det tsm för vi fyller år tyyp smt 2 darrr i mellan :)

och jag ska visa det jah fick i går det kommer bilder :)

2 graffiti naglack  ett vitt och ett svart

2 vanliga naglack ett rosa och ett blått

ett naglackborttagnings medel


en film som heter :

en film som heter :

ennu en till film soom heter :

en fjäder grej som mamn kan triksa med det är tyyp som en boll fast en fjäder grej som inte är rund kommer i från kina :)

ett par örhängen från kina

en blus som jag ska byta mot ett linne eller t-shirt  + ett par shorts :9 tar bild på det när jag får det

ett rosa brottar linne som det är blommor på dä bak :)

en turkost linne

ett par randiga tights


en rutig kofta tyyp med luva :)

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0