teater (stavning?)

Hej!
idag hade vi drama ..: aså ....…...…...…...… : alla i 4-5 har elevens val och då får man välja nått man vill gå i och kryssa i det man vill gå  som vi då gjorde förra året och ås valde dem ut det man ska göra ;) och jag valde drama och öite annat så då fick jag drama och så har vi då tränat på en teater i draman och den visade vi upp för 6åringarna och 7åringarmna i dag och vi blev då målade av mode bild och design gruppen och jag såg ut som en fjortis men skulle föreställa nala i lejonkungen det var det teatern vi visade upp har kommer jag /fjorti/nala på en bild :)

haha :D ses!

Kommentarer
Postat av: SELMA

Hej, fin blogg...

Svar: Hej. taack ! :p
Lillsan

2012-05-13 @ 15:23:45
URL: http://missewwa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0