Torp :) idah :love: + match…

HEJ, idag var vi i torp och min syrra selma köpte massor av grejor och viggo fick två innebandybollar och två innebandyklubbor och ett mål … och mamma köpte en par illgröna brallor och ett grå vitt linne … och jag köpte då en ganska kort blus tyyp som var ros igenomskyndlig… men den är jag lite osäker på vi får se om jag lämnar tbx den eller inte… och jag var tröt och hungrig hela tiden vi var där … men det ådnade sig…






och sen nyss nu på kvällen så körde vi match och innan det så var det fem min kvar tills vi skulle sammlas och sema hade inte packat en så mamma så då -har ni packat nu? Då sa jag a, men sema sa Nej … Haha och då sa mamma då få du skynda dig det är fem min kvar! då sa selma va!? ojsan! hehe :) men nu är det det med matchen då det gick inte sååå  bra men lite det var två saker :
  1. Någon taklade mig så jag flög och ramlade så jag tappade andan ;( och 3 andra skadade sig :(
  2. vi förlorade men 6-1 men det gjorde inte så mycket vi spelade ganska bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0