Idag😜

Haysen 💜
Idag vaknade jag först på morgonen sen så åt jag frukost och lite Sånt där... Sen gick jag till skolan och. Jobba först vi hade engelska inte jätte kul 🙀 sen hade vi rast i 20min åhhh sen matte dööö trist!!!😩 hahaha sen efter dt så Gick vi och åt det var inte god mat ! Psst: Denna veckan så har våran skola två mat rätter att välja på (aså bara i en väcka ) och det ä ganska bra men i dag var det fisk med skaldjur (ena maträtten) oh andra var blodpudding och potatisbullar jag gillar inget av det men potatisbullarna var la godast  men det fanns inget u av blodpuddingen och potatisbullarna så alla i min Klass fick ta fisk och inga åt typ .... Men jajaja det är inte livet..😃 Sen när vi hade ätit hade vi rast i en timme å 5min så då spelade jag fotboll.. Sen var det sv och det var ganska kul  sen till så hade vi rast i 14min och till sist hade vi so och det är också ganska kul mitt favvo ämne i skolan är IDROTT!!! Jag älskar i Drott !!!!!!! Sen kommer nog slöjd och musik men jajaja ! 😹sen kom jag hem och så åt jag mella mål och nu sitter jag och chillar vid telefonen...

Ses Puss Och Kram 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0