Igår 👍 och idag ❤

Hejsan igår efter vi hade ätit lunch så ringde Emma min kompis och frågade om jag ville och fick sova över och det klart jag ville och det fick jag så jag och pappa åkte dit och så när jag kom så bakade dom dom bakade lussekatter... He he he ... Men sen så ja.. Vi går till det roliga : Emmas mamma vet på en fest och hennes pappa jobbade så hennes store bröder som är 15 och 18 år fick passa oss typ men vi var ute kl:19-21 ungefär och så hade vi inte ätt middag så hennes store broder som var 18år då han och jag och Emma Åkte och handlade pizza och kebab talrik och så åt vi. Sen så kunde inte jag eller Emma sova så jag Emma och hennes store bröder spelade spel och sen så kunde vi fortfarande inte sova och då så kollade vi å tv och jag åh Emma spelade Xbox i typ 5min sen var klockan 02.30 ungefär he he he ... Sen skulle Johan då 18 åringen Skjutsa deras mamma hem från festen och då följde vi med sen var klockan 03.15 så somnade vi . & vi Vaknade kl 09.00 då ringde pappa och sa att Selma hade dansuppvisning och jag orkade inte det så jag skippade den sen så kom pappa och hämtade mig efter konsten och så körde vi hem och var där typ i 1timma sen skulle vi åka till ett par kompisar och så körde alla barnen typ mörkvinken de. Var kul. Och nu sitter. Jag och min syrra här och chillar och snart ska äta middag.

Ses puss o kram 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0