today <3

hejsan, jag tar inte morgonen för det var typ som vanligt....och det snöadeeee, det var massor ut av snööö!!!!
 men i dag var det studeo dag och då vaknade jag lite senare än vanligt. men som vanligt  så när  man får sova längre så kan man inte... he he he...
men iaf, kl.09.32 haha så åkte jag till andrienne och var med henne och det var ju massooorrrr ut av snö så jag hennes lille bror och hon gick ut och åkte pulka vi åkte på två olika ställen ..
och så lekte vi lite kurragumma i gräset man såg nästan ingen när man låg under grenana, snön och gräset...
men sen så kl.14.45 såskulle jagpå utväcklingssamtal (på en studeodag!!!!!! :(P ) men det gick bra som vanligt... när jag kom hem från allt hjälpté mamma mig med facebook så nu har jag det (Y) så vi ses
Puss & Kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0