today again <3

hejsan, idag har det varit en helt vanlig dag.. typ...
först så vaknade jag och lte såntdära... sen så gick jag till gympan för vi har gympa... .hahha ... på gympan så dansade vi sumba och  det var ganka kul efter så köde vi killer boll och där kom jag delad 1:tta plats vi hann inte mer för vi kör sist den ut typ... oh det var4 st personer som var kvar sist och det var vi som dalade 1:tte platsen.. så jja.. sen hade vi matte och där kör vi på som vanligt.. sen åt vi och hade rast och till sist så hade vi matte en liten stund till och sen så såg vi en film...
 
nu sitter jag och chillar ska snart äte mellar mål...
 
See you later Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: Juni

Hej Lilly, åh vad kul att du kommentera min blogg! Har du instagram eller kik? kram :)

Svar: jaow! hihi jag har instagram '' lillsan01 '' och kik '' lillylala01 '' kram :)
beatylillsan.blogg.se

2012-12-01 @ 13:54:48
URL: http://junicarlstoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0