Hejsan !

Hej, idag så har jag gjort detta :
 
Först på morgonen gjorde jag i ordning mig :')
Sen så skulle Selma sjunga på en mini konsär på mariagorden 
sen när selma hade sjungigt (stavning) så åkte vi till märta och maria och selma viggo och pappa fick ganska mycket men jag vile bara ha en sak och det var en väska som kostade 15:- kr !!!billigt!!! kommer kort på den här nere sen åkte vi hem och jag städade garderoben och sen åt vi och nu ska selma på disco och jag ska vara hemma och chilla kanske se på en film jag vet la inte :) kommer lite bilder som jag tog nyss och på garderoben :D och på VÄSKAN! :) 
 
SES! :P                                                                                                                                                                 
 
Här kommer bilderna ! 
 
väskan!
i väskan
väskan!
 hehe garderoben ;) 
 SES!  
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0